Tuesday, May 11, 2010

Warung Santai @ Tesco Ampang

Pernah makan dekat Warung Santai di Tesco Ampang? Wajib cuba tau.. Sebab boleh tahan jugak sedapnya.. Tapi tempat ni taklah sesantai namanya..Sebab sentiasa full.. Kena beratur panjang.. Tempat duduk tak banyak sangat..
Famili aku selalu telefon, untuk booking tempat dulu sebelum pergi..Senang...Tak payah nak beratur n tunggu lama untuk oder ^_^ No telefonnya 03 -9281 8173.. Untuk booking tempat n oder terus makanan melalui telefon..Ok, Jom tengok apa yang selalu kitorang makan dekat sini..

Ikan Siakap Masak Pedas.. Famili aku ni, memang suka makan ikan siakap..Sebab tu kalau korang tengok, asyik ikan siakap aje yang menjadi pilihan dihati..hehe.. Emm, agak pedas..Yelah, nama pun dah pedaskan..Untuk siapa-siapa yang tak tahan pedas, boleh pilih masak sweet n sour atau tiga rasa..Best jugak tau.. ^_^

Ini juga makanan wajib..Tom Yam..Tom Yam kat sini light sikit.. Ada setengah-setengah tempat, tomyam yang diorang pekat bersantan.. Kalau siapa-siapa yang suka yang light, boleh la datang sini. Tapi untuk aku yang suka Tom Yam, light ke tak..Semua aku telan..hehe..

Dan ini pula sayur-sayuran sebagai makanan sehat..

Jom Pergi Warung Santai! Untuk menikmati makanan yang enak.. Yummy.. ^_^



Food Note : Baru makan tengahari tadi..hehe..

7 comments:

ohmywtf said...

wow...nampak sedapnya :-P

jfook said...

Mmm..nice shots..:)

oktant said...

Fuhh.. ikan siakap tu memang favorite saya gak. :)

amz said...

ok...nnti bole belanje aku kat cni.hahahah

Nas said...

guys..thanks for visiting blog makan sampai gemok ni..^_^

amz:boleh2..tungu aku dpt 100 :p

mama ju, said...

Salam kenal dr mamaju.

Wah sedapnya cerita fasal makan2. Nanti mama nak followlah...
Kawan AMZ ke?
Dtg kat blog mama...bye

Nas said...

salam mama ju..yup..kwn dengan AMZ..mama ju kenal die jugak ke? thanks sebab nak follow blog ni.. ^_^